۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

حجت الاسلام غلامی:

210 نفر از روحانیون لرستان در "سامانه جامع اعزام مبلغین" ثبت نام کردند

210 نفر از روحانیون لرستان در "سامانه جامع اعزام مبلغین" ثبت نام کردند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تا کنون 210 نفر از روحانیون لرستان در سامانه "سجام" ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه یک ماه از آغاز فعالیت سجام "سامانه جامع اعزام مبلغین" در استان می گذرد گفت: این سامانه همه مبلغان اعزامی به استان و مبلغانی را که بخواهند در حوزه استان لرستان فعالیت تبلیغی بکنند را شناسایی و از فعالیت همزمان آنها در سایر استان ها جلوگیری می کند.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مبلغان در این سامانه از دو مرحله مقدماتی و تکمیلی تشکیل می شود گفت: تا کنون 210 مراحل مقدماتی و تکمیلی ثبت نام خود در سامانه سجام را انجام داده اند.

 معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه 400 نفر در این سامانه ثبت نام کنند.

حجت الاسلام غلامی هدف از فعالیت این سامانه را نظارت، مدیریت و کنترل روند تبلیغی مبلغان در استان دانست و تصریح کرد: امیدواریم با آغاز فعالیت این سامانه حرکت جامعی را در زمینه ساماندهی روحانیون استان داشته باشیم.

وی همچنین از حضور بیش از 640 نفر روحانی در استان خبر داد و گفت: ساماندهی این تعداد روحانی می تواند ما را در دنبال کردن هرچه بهتر اهداف تبلیغی خود یاری کند.

 

کد خبر 2355178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha